Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Flera bokningar bara ramlar in. Det är jätte kul! Både jag och Henrik är jätte förvånade att vi fått så många bokningar. Detta kommer bli en super rolig säsong.
Det enda som är trist är att jag inte kommer hinna med nått annat än att jobba. Hade så gärna följt med till Ylva i maj :(  Men det kommer fler gånger hoppas jag!

Idag ska jag stor städa kontoret hade jag tänkt. För med alla bokningar kommer det en hel del papper som just nu inte har någon bestämd plats, så det måste jag ordna. Sen ska jag även plantera solroser hade jag tänkt. Bilden här är de jag planterade förra året, visst är dom fina!

Solros

Festen i lördags var jätte kul. Speciellt kul efter som "hon" inte kom!! Det var en skön lättnad. Bra stämning och trevligt folk!

Sen har vi då min lilla baby, Erik.... Han är i trotsens period. Varken jag eller Henrik vet hur vi ska handskas med honom riktigt. För ibland så bara total vägrar han att lyssna. Som i början på förra veckan så stack han i från mig efter en hare. Jag springer efter och får tag på honom en stund senare och jag är fly förbannad. Jag var t.o.m fysisk på honom så när vi gick tillbaka hemåt så darrade han hela vägen hem.
Och ni som känner mig vet att jag har jätte svårt med att vara sträng så jag fick ringa till min hundexpert och gråta ut för att jag kände mig så elak.
Men iaf, efter det så var han jätte lydig i flera dagar. Men nu är vi tillbaka i samma igen.... och fast Henrik skällt ordentligt på honom två gånger så total nonchar han oss. Ja ni vänner vart ska detta sluta.

Hmm jag laddade in en bild på Erik och en annan hund innan jag laddade in solrosen... men det bara försvann... knasigt!

varma vår kramar
Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback