I väntans tider!

Men vad är det jag väntar på?
Har väntat på att isen ska släppa och det har den ju gjort nu.....
Jag har väntat på att pengar ska börja komma in och det har det ju gjort nu.
Vad är det då jag väntar på?
Bättre tider? Dom är ju här....
Bredband? då kan jag ju fortsätta vänta.....
It will come to me som man säger :)

På lördag är det fest. En stor klump i magen, det är vad jag har. Prestations ångest, jag måste vara bättre än henne... stört löjligt jag vet, men ack så verkligt.  Henriks ex kommer antagligen vara där, phu säger jag bara.

Uppsala imorgon... köpa snyggaste outfiten... måste vara bättre än henne....

Puss


Kommentarer
Postat av: Suss

Du ÄR bättre än henne!! =)

2006-04-19 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback