This is me

This is me

Hej!
Ja detta är helt nytt..... det är min kära vän Josefine som tipsade mig om detta!
Jag har inte riktigt klurat ut alla finesser än men det kommer nog  =)

Min tanke med detta är väl först och främs att göra smygreklam för min konferensgård och vandrarhem! Men även att alla mina vänner kan följa mig hur det går här ute på ön. För jag bör nämligen på en Ö, dock med bro förbindelse men fortfarande en Ö.
Det är konstigt hur fort jag har vant mig att bo så här. Från takvåningen i centrala uppsala till en stor gård mitt ute i ingenstans!

Jaja nu ska jag återgå till mitt jobb, nu har jag iaf fått igång denna blogg!

På återseende!
//Ullis

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!!! Hoppas att allt är bra med dig, saknar dig. Hoppas allt har löst sig med killen å allt. Påsk kramar från mig

2006-04-18 @ 14:53:28
Postat av: Suss

Väldigt snygg bild!

2006-04-18 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback