Uppdyk i helgen!

Dykare

Ja, i helgen gäller det... då har vi slut dyket i en stjärniga dykursen. Jag måste erkänna att jag är lite nervös. Vi har ju bara dykt i bassäng tidigare, men nu ska vi vara utomhus i 3 dagar ska vi utsättas för massor av olika tester. Det ska bli skit roligt, mitt mål är att se en flundra.
Fast det är trist att det snart är slut på kursen. Vi har haft så himla kul och det är ett sjudundrans trevligt gäng. Jag kommer sakna dom!!
Men vi har lovat varandra att gå fortsättnings kursen i höst. Få se om jag får med mig Henrik oxå, han har ju redan gått den här kursen jag har gått.
Det är något jag verkligen kan rekomendera er andra att göra, att gå en dykarkurs för det är sådan otrolig frihets känsla att simma runt i vattnet. Du kan inte komma närmre viktlöshet, om du inte ska upp i rymden då förstås.

Gårdagen var en trevlig dag. Städade hälften av rummen i ena annexet, tvättade alla fönster och skurade över allt. Det blev jätte fint. Sen åkte jag till stallet och hjälpte min vän Denise att mocka och göra hästarna fina.
Sen åkte jag vidare till Friskis för att träna.
Det är så trist att allt slutar nu. Dykkursen, friskis kommer bara köra ibland och Denise häst åker bort.... Hur ska jag nu hålla mig i trim? Jag har blivit riktigt vältränad denna vinter/vår.
Dykning är otroligt fysisk och så har jag tränat friskis när jag har haft tid. sen även att vara i stallet bygger muskler.
Fast iofs så kommer jag inte ha tid med nått annat än att jobba i maj och framåt.
Jag har 9 dagar ledigt i maj, å dom dagarna kommer att gå åt till att förbereda allt.  Phu
Men kul kommer det bli!!

Sköt om er vänner!

//Ullis

Kommentarer
Postat av: Suss

Åh! Så fuskigt! Jag vill också dyka!!!!

Postat av: Jossan

Det kommer att gå bra,,, jag skulle me vilja dyka men det får bli något senare projekt. Kram

2006-04-27 @ 11:04:56
URL: http://josefinearman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback