Lyckan..

… att springa fritt i havet. Skulle vilja dela med av Eriks lycka till er som behöver!



Lyckan..



När jag läste Jossans blogg idag så fällde jag en tår.

Det är så mycket jag inte förstår… så mycket som inte borde få vara.  Ännu en som dött av den hemska sjukdomen.

Det skär i bröstet.


Men det som Jossan sa till mig att livet måste ju fortsätta och det är så sant. Vi får inte glömma bort allt runt om oss. Allt som fortfarande lever, all lycka som bara står och väntar på oss. När någon dör föds en annan.


Även om det gör hemskt ont att förlora någon nära eller se någon nära lida så är det en mening med det också. Vi måste lära oss uppskatta det vi har för det är inte för evigt.


Jag måste även ägna några rader till min älskade fästman. Jag är så himla glad att jag har honom och jag är så stolt över honom.

Ni skulle bara ana vad han sliter och jobbar. Han har 10 bollar i luften och ibland undrar jag om han inte befinner sig på 3 ställen samtidigt. Och ÄNDÅ så tar han sig tid att trösta mig när jag inte orkar, eller när jag tvivlar. Han är mitt allt och jag är så glad att jag har honom!

Älskar dig Henrik.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var fint skrivet! visst måste livet gå vidare, men i allt elände så har jag ändå lärt mig något bra.. att ta till vara på alla de saker som man har tagit förgivet. Alla små vardagliga ting som man inte tänker på att man enns gör. De är knasigt att man är tvungen att vara med om något sådant här, för att börja fatta!! Puss

2006-05-15 @ 12:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback