Yo man!

Just nu är jag trött, ruskit trött.

Jag har kört i ett hela veckan, kan inte minnas att jag har sovit…. nästan.

Men det är jätte kul!  Jag har gjort riktigt bra fynd denna veckan.

Dubbelsäng med tillhörande sängbord och lampor 900kr. Det var iofs till företaget, men i alla fall.

Det jag är mest nöjd med är mitt fynd som jag gjorde idag…. Fast det kanske inte kallas fynd om det var dyrt?

I alla fall så har jag köpt ett par Puma skor, ljusbruna och vita, jätte snygga 750kr (ord pris 1000kr)  Så lite fynd var det allt.

Idag inhandlade jag även en fritös. Gud vad mycke gott man kan göra med en fritös! Mmmm den kommer jag verkligen utnyttja! 398kr på ÖB förrästen, rätt bra pris!


Imorgon kommer första gruppen, det är Röda korset. Henrik och kocken (Daniel) står i köket och lagar mat för fullt. Men jag kände att jag knappt orkar stå så jag gick å satte mig vid datorn.


Usch jag känner att det inte kommer något vettigt ur mig.

Sätter in en bild på mig i dykarutstyrsel igen, är lite stolt faktiskt ;)

Klarade fridykning, jag var ju mest orolig för den. Men det var nära att jag började gråta innan måste jag ju erkänna. Jag trodde jag skulle drukna för jag hade satt på mig alldeles för mycket vikter runt midjan (ni ser på bilden bältet runt midjan). Det har man så man ska kunna dyka ner å inte flyta som en kork.

Men jag hade alltså för mycke vikter så jag orkade knappt hålla mig vid ytan, å det var rätt mycke vågor. Så fort det kom en våg (typ varannan sekund) så fick jag 4 grader kallt vatten över hela ansiktet. Men min dykledare hjälpte mig att plocka av lite vikter så lyckades jag dyka ner 5m och dra upp honom!


Kommentarer
Postat av: Suss

Du är så duktig! Hmm jag har också ett par vita och ljusbruna puma skor =) Vet inte om man kan kalla dom fynd, då jag fick dom i julklapp =) Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback