Nu är det offeciellt!

Jag och min älskade ska bli föräldrar, jag är gravid i 13 veckan!! Kan ni fatta? Det känns så himla häftigt och roligt och läskit och allt på samma gång. Magen har redan börja växa och jag kan inte knäppa knapparna på min vanliga byxor plus att jag ser botten på min navel vilket aldrig har hänt! Ja det är helt underbart i alla fall.
Så nu måste vi bygga ut vår lilla stuga. Henrik har redan ritat färdigt hur det ska se ut. Det är bara det att vi måste ha tid att göra det, och vi får se när det blir. Kanske bättre att sikta på det till nästa höst. Då är ju "ärtan" (det i magen kallar vi så) bara 6 månader cirkus, så till dess klarar vi oss tycker jag.

Planerat datum än då länge är 13 februari.

//Blivande mamman Ullis

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis!!! Kul vad kul! =) Jag är så glad för er! Kram!

2007-08-04 @ 13:11:44
Postat av: Tove

Hej hej gumman!
Jag är så glad för er skull, blir nästan gråtfärdig..
Kan du inte lägga ut en bild på magen så vi får se? ni kommer att bli världens bästa föräldrar! Puss och Kram

2007-08-05 @ 22:44:20
Postat av: Kolling

Grattis! Nu kommer ni få snabba på lite med erat bygge iallafall. =)

2007-08-07 @ 11:16:59
Postat av: Emma

Stort grattis! du blev först! go ullis! stor kram från mig

2007-08-15 @ 17:54:52
Postat av: Sanna

Ja, du börjar ju få en rejäl härlig kula på magen, och den klär dig ska du veta!! (Även om det känns lite konstigt att se dig men en stor mage, är ju inte riktigt van än!!)
Puss på dig bästis!

2007-08-16 @ 13:59:37
Postat av: Nina

GRATTIS!!!! Vad spännande! Många grattiskramar från mig och Robert!!!

2007-08-20 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback