En grå dag.

Tröttheten slår in när det är så här grått ute! Min energi blir lika med noll. Men jag har fått lite gjort ialla fall.
Ätit semla till exempel!!

I helgen fyllde H 29år. Vi hade lite middag i goda vänners lag. Henrik lagade club sandwish (jätte gott) med chokladmos och hallonsås till efterrätt. Sen drack vi lite öl och hade det trevligt. Vid ett tiden smög sig tröttheten på mig och jag kunde inte motstå den sköna kudden som låg i soffan.... så jag somnade. Vaknade till av att det killade hemskt på näsan så av reflex flög handen upp i ansiktet och vips hade jag hela fejjan full av hårmouse!! Haha jätte roligt .... H hade sprutat hela min hand full av hårmouse och killade mig med ett blad på näsan. Jag kunde faktiskt inte låta bli att skratta... hahaha ett äkta Ullis skämt. Där lyckades du bra älskling!

Sen på söndagen kom mam och pap på besök. Det var trevligt. Det är inte så ofta jag ser dom nu för tiden så det känns skönt att få krama om dom ibland.

Nä om jag skulle få lite gjort innan dagen är slut!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ha ha ha, helt rätt Henrik!!

2007-02-28 @ 21:34:57
Postat av: Kim

Haha Ullis ibland får man igen för gammal ost...

Man ska inte sova säkert när man terroriserar andras skönhetssömn...

Sussie hälsar föresten..

2007-03-03 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback