Idag har jag....

vaknat 07.00. Men jag gick inte upp förrän 07.30. Låg och drog mig alldeles för länge. Det börjar tyvärr bli en vana nu för tiden både för mig och Henrik. Det värsta är att ju mer vanan blir befäst, ju längre och längre ligger vi och drar oss.
Så imorgon ska jag stiga upp så fort klockan ringer.
Läste på E:s blogg att hon provade knepet att ställa väckarklockan i hallen.... Jag har oxå provat det men misslyckades precis som E. Ju längre ifrån väckarklockan är ju bättre blir jag på att ignorera den!!

Sen bar det iväg till Norrtälje. Hade massa pappersjobb inne hos revisorn att fixa. Så passade jag på att shopa mig en tröja på JC:s barn avdelning. Strl 160 passade mig utmärkt!! hehe
Shoppade även en födelsedags present till H!

Kom hem. Fixade med marknadsföring till STF. Pressansvariga där ville ha lite information om mig och Henrik för att hon skulle prova och se om någon tidning var intresserad av att skriva en artikel om unga företagare. Kul om det skulle va det, och bra reklam om det är en bra tidning förstås.

Gick sedan ner till pannan för att elda så inte ledningarna fryser. Det är sjukt kallt ute nu. Imorse när jag och Erik (hunden) gick ut så protesterade Erik genom att dra upp tassarna. Det gjorde ont i hans små tassar av kylan! Våran katt Holger vägrar nu mer att sätta sin tass utanför, inte ens för att göra sina behov utan det gör han helt ogenerat i duschen. Och det är inga små kablar han lägger ska jag säga er! Kanske ska skaffa en kattlåda..... hmmf å han ska va bondkatt! ;)

Tog sedan tag i mitt dåliga samvete.... Opperation tvättstuga.... Den ser ut som ett bombned slag. Så mycket tvätt. Så jag rensade igenom ordentligt och gjorde en inköpslista på vad jag skulle behöva ha för prylar för att kunna ha ordning.

Lekte sen med Erik en lång stund i snön. Blev till sist för kallt så nu sitter jag här på kontoret och bloggar!
Jag skrev ju för ett ta sen att nästa gång jag bloggade skulle jag ha en plan för mitt liv.
Tänkte bara berätta att det har jag nu! :)

C u
//Ullis 

Kommentarer
Postat av: Suss

Nu blr jag nyfiken... Vad är det för plan? *pusssss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback