Skottat mig svettig!

Å vad härligt att jag äntligen är färdig med skottningen. Så jag tog mig en välförtjänt paus i bloggens värld!
Det kommer ett par och ska bo i en av våra stugor idag så jag var så illa tvungen att skotta upp parkeringen och en gång till stugan. Jag var så slut efter det så jag trodde nästan att jag skulle kräkas. Jag kände mig nästan som skidåkarna på TV efter en fem mil!! Låg och flämtade och spottade i en snöhög!
Jag måste verkligen börja träna igen.
Jag ringde faktiskt J igår och föreslog att vi skulle ta oss till friskis och svettis nästa vecka. Det är alltid bättre att vara två så vi kan pusha varandra! K kommer ju hem från sina två månader i Thailand snart oxå så då är vi tre!

Nästa vecka ska jag till Uppsala med H. Ärendet är tandläkaren, tömma min lägenhet, hämta en mobil som jag ska få låna av pap (en sån där som har kalender och mini dator i sig, så snart är jag en tvättäkta affärkvinna!! ) Kanske ska passa på att äta ute på någon trevlig restaurang när vi ändå är inne i civilisationen!

Sen på fredag sätter allvaret igång igen.
Så här ser schemat ut:
Fredag 9 mars: Begravningsfika m smörgåstårta.
Lördag 10 mars:  Avskedsfest m. middag. Ca 50 personer bokade
Söndag 11 mars: Frukost för de som festade på lördagen.

Fredag 16mars: Returpappercantralen kommer
                               Ska laga middag med våran kock som evenemang
                               Pub servering på kvällen
Lördag 17mars: Frukost och lunch till gubbarna innan de åker hem.

Torsdag 22mars: Norrtälje kommun har konferens
Fredag 23mars:   Norrtälje kommun åker hem efter lunch
Lördag 24mars:   Kusin träff med mina kusiner hos oss!

Tisdag 27mars: Interna Polisen har konferens
 Onsdag 28mars: Interna Polisen åker hem efter lunch

Sen är det lugnt fram till påsk då vi ska ha påsk buffé!
Skönt med lite action igen!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback