Lista igen! :)

Gjorde du något år 2006 som du aldrig gjort förut:
Jag tog dykarcertifikat och seglade i medelhavet

Höll du några av dina nyårslöften:
Jag tror faktiskt inte att jag hade några...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Jajemänsan, Denise och Daniel fick lilla Lea och Matt och Sofie fick lilla William

Dog någon som stod dig nära:
Ja, min morfar

Vilka länder besökte du:
Spanien

Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007:
Mer kämpar glädje

Vilka datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför:
usch nu när jag sitter och funderar så kommer jag bara på datum då något trist hände så jag passar på frågan!

Vad var dina största framgångar i år:
Att klara av att driva ett eget företag!

Största misstaget:
Att tjuvröka för Henrik

Har du varit sjuk eller skadat dig:
X antal förkylningar, en utdragen visdomstand och ett överansträngt knä. annars kärnfrisk!

Bästa köpet:
ett pannband med märket Bulan som jag bara ÄLSKAR

Vad spenderade du mest pengar på:
Min bil, fy vad det kostar och ha bil

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Massor. Mest att Henrik stått ut med mig!!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006:
Ååå jag vet ju inte vad den heter men det är min och Sannas låt som spelades i somras när hon jobbade hos oss. Jag måste ringa å fråga Sanna....vänta.... Så nu gruppen heter Hello saveride men låten vet jag inte riktigt. Det är massa aaaa aaa aaa aaaa i den iallafall!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Ledsnare tyvärr men faktiskt väldigt glad oxå!

Rikare eller fattigare?
Rikare

Vad önskar du att du gjort mer:
Pratat mer om mina känslor och inte hållt allt inom mig

Hur många one night stands?
Haha Inga

Blev du kär i år:
100 ggr om, men i samma person =)

Blev du arg i år:
Inte tillräckligt

Favoritprogram på tv:
Dogwhisper, Seinfeldt (inte hunnit titta så mkt på tv)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året:
nej, men jag är väldigt besviken, hata är inte sunt för hälsan!

Bästa boken du läste i år:
Nobels testamente

Största musikaliska upptäckten:
Börjat lyssna på Jack Johnson. As bra!

Något du önskade dig och fick:
Massor!

Något du önskade dig men inte fick:
En ny bil hehe

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade som en toka.

Hur skulle du beskriva din stil år 2006:
Jag har nog börjat få en vuxnare stil....

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Mer arbetstillfällen och bättre förutsättningar för att kunna anställa

De bästa nya människorna du träffade:
Ingen som slår de vänner jag redan har!

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Ärlighet varar längst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback