Fullt ös medvetslös!

Säsongen är i full gång! Jätte bra bokat hela sommaren, vi har aldrig haft så här mycket förbokninger inför sommaren. Augusti helt fullbokat och juni nu har varit den bästa sen vi tog över här. Folk är jätte nöjda som varit här och allt funkar skit bra! Vad mer kan jag begära!! Norrtälje tidning var här idag för att göra ett stort repotage om mig och Henrik. Det ska bli spännande. Jag är så lycklig.
Det enda som tynger mig är min familj just nu. Det är kaos. Men jag försöker ha distans och det går bättre och bättre.

Det händer så mycket kul i mitt liv nu så ni anar inte. En sak kan jag säga och det är att det är värt allt slit, alla gråa dagar, alla tårar. Det är detta jag lever för.

Jag kommer tyvärr inte blogga så mycket nu under sommaren. Tiden räcker inte till riktigt.
Så alla. Ha en bra sommar så hörs vi!

Puss och Kram
Ullis

Ps tack för era stöttande ord i mitt förra inlägg!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hej gummsan, är ni hemma i helgen? har ni tid för ett besök? Vilken dag skulle passa er bäst? Det skulle vara jätte kul. Jag ringer dig i kväll puss

2007-07-02 @ 16:10:53
Postat av: Anonym

blev super duper sjuk, därför mitt dröjade på att ringa. jag ska försöka slita upp mig i kväll och ta telefonen. kram

2007-07-04 @ 10:12:17
Postat av: Ylva

Åh, vad roligt att det går bra och att det känns kul! Vi hade besök av två vänner i helgen och en av dem har jobbat i Norrtälje och han visste precis vilka ni var, han hade haft kollegor som hade varit på konferens hos er och varit jätte nöjda, men det vet ni nog redan;)Puss!

2007-07-09 @ 15:43:20
Postat av: Jenny Edlund

Hej gumman! Det var verkligen länge sen.. Såg din länk från Tovas sida. Det mesta verkar vara rätt bra, men lite stressigt för dig i ditt liv =) Jag bor kvar i Uppsala (Ärentuna) med David, har snart pluggat klart. Spelar fortfarnade innebandy i Storvreta. Ha det så bra!! Många kramar!!

2007-07-11 @ 15:24:52
Postat av: Suss

Tänkte komma förbi nästa vecka. Är det nån spec dag som passar? *kram*

2007-07-11 @ 22:26:29
Postat av: Ullis till Jenny!

Hej Jenny!
Å vad roligt att höra från dig! Kul att du å David fortfarande hänger ihop!! Jag har tyvärr inte ditt mobil nummer kvar, men det skulle vara kul att höra från dig! Har du msn? jag har [email protected]
massor av kramar Ullis

2007-07-18 @ 13:53:54
Postat av: Kolling

Hmm... Borde du inte inskaffa en gamla kompisar helg. =) så att vi alla vet när vi kan komma förbi eller iaf säga ett datum då det rä bra att vi kommer. kram Kolling

Postat av: Kolling

jo, jag får se till och ta mig ut till dig snart.
jo, jag försöker vara en power nisse. Men det går långsamt fram åt. Vi får se hur vi gör med paintball. i värsta fall får väl du komma och vara med när vi kör här i Uppsala. kram

2007-07-26 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback