It's what I am, what I been, what I become..

... Jag förstår inte.
Förklara snälla du!

Jobbiga minnen  förföljer mig just nu. Det är som när en filmrulle går av på bioduken, bilderna flyger fram och tillbaka. Jag är liten igen, mam å pap bråkar som vanligt. Slänger i dörrar, far iväg med rivstart med bilen, tyst gråt, tysnad. En evig tystnad som kväver omgivningen. Jag förstår inte.

Jag är inte rädd längre för att dom ska skiljas. Nu är jag rädd att dom inte ska det. Jag vill inte ha det så här längre.
Varför gör ni illa varann?
Förklara snälla du!



Kommentarer
Postat av: Suss

*bamse kram*

2007-06-18 @ 15:06:13
Postat av: Ylva

Hej Älsklingstjejjen!
Ringer dig när jag går hem från jobbet såfår vi se om du har tid att prata lite. Kram på dig.

2007-06-20 @ 12:54:14
Postat av: Jossan

Hej gumman!! sickar några styrke kramar till dig från mig, saknar dig.

2007-06-20 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback