Magont och fallande träd!

I söndags kom det som en blixt från klar himmel. Allt mag innehåll skulle ut samtidigt där bak :(
Hua jag låg däckad hela söndagen.

Men igår mådde jag mycke bättre och jag trodde det skulle vara en sån där en dags grej. Så jag och H for till Uppsala för att hämta det sista i lägenheten. Nu är den tom och i morgon är den inte min längre! Känns lite konstigt men mest en lättnad. Den vara bara en tygnd från dag 1.

Så idag mådde jag prima och trodde jag var frisk så jag jobbade på. Fick ut mina påskskyltar som jag snickrade ihop här förra veckan. Riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Använde, hammare, skruvdragare och sticksåg helt på egen hand. Ska ta en bild på dom sen och lägga in! Så stolt är jag!!!
Men på min lilla bilfärd med mina fina skyltar känner jag att magen börjar göra uppror! Å det är inte lite heller. Så det vara bara till att trampa på gasen å fara hem. Toa besöket varade sisådär ca 20 min... Stackars mig, nu vågar jag inte vara mer än 3m från närmsta toalett!!
Jag hoppas verkligen att det går över till imorgon för då ska jag åka till Uppsala igen och skriva kontrakt på lägenheten. Det finns inte så där överdrivet många toaletter på vägen. 

Annars är jag glad som en lärka. Jag älskar att våren är här. Det känns som om inget problem i världen kan ta ner mig på jorden just nu.
H:s bror håller just nu på att fäller massa träd på gården. Det ska bli så fint när det är färdig sållat. Det blir nog en vårbrasa av allt ris som blir kvar. Jag ärlskar vårbrasor!!

Sköt om er vänner å det är så kul att Y skaffat blogg!! Mer tidsfördriv :)
Grattis J till mosterskapet!

Kram Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback