Vårkänslor pendlat med irritation.

Är på något konstig humör idag. Ena sekunden är jag jätte glad och svävar på fåglarnas kvitter som gör vårkänslan fulländad. Andra sekunden känner jag mig jätte irriterad på de mest världsliga ting.
Tänkte lista upp saker som gör mig irriterad i detta nu så kanske jag blir av med det!

* Att samma låtar spelas om och om igen på radio.... å det är inte vilka låtar som helst, utan schlager låtarna... Jag döör snart.

* Att varenda gång jag sätter ner min vänstra fot så ger min sko ifrån sig ett konstigt pys ljud.... Jätte irriterande mina goretex kängor som kostade 1200kr!!!

* Att jag försöker att ladda upp en bild på mig och Erik på bloggen men det funkar inte, alla andra bilder förrutom den funkar.... buuhuu

* Nästan läst färdigt änglar och demoner med Dan Brown.... nu ska jag inte avslöja hur det slutar för er som inte har läst den.... men grrrr så hade jag inte tänkt det. Men annars e boken skit bra!!

*Att jag borde jobba på så jag får saker färdigt tills imorgon.. men ändå är det så lätt att tänka att det kan jag göra imorgon istället, så kommer jag stressa ihjäl mig..... SUCK

Nu tänkte jag tänka om och tänka på saker som gör mig glad!
  Att det snart är sommar! Den här bilden tog jag i somras när det var 35 grader varmt ute.... Erik tyckte det var för varmt å den närmsta skuggan han hittade var under min bil! Hihi han är för söt

* Det var jätte kul att prata med Y och T i telefon igår. Vi pratade alla tre samtigt på samma linje i värsta tonårs andan!! I like u babes!

*Att jag shoppade två par jeans på min Uppsala färd och hann träffa min kära J och hennes lilla Ragnar. Såå nice.

* Att jag har körkort gör mig alldeles sprudlande glad varje gång jag tänker på det. Jag älskar att köra bil!

* VÅR VÅR VÅR jag längtar så det nästan värker i bröstet och det blir bara fler och fler vår tecken. Titta bara nu. Min klocka står på 17.42 och det har precis börjat skymma!!! Jippi

Nu känner jag mig faktiskt glad igen och pyset i skon får mig mest att skratta för att det låter som om jag går och fiser.
Schlager dängerna är inte så farliga och jag får se det från den ljusa sidan. Imorgon på finalen så kommer jag kunna sjunga med i varenda låt för nu kan jag texterna vare sig jag velat eller inte!

Trevlig helg på er mina kära vänner!
Få se om jag lyckas ladda upp bilden på mig och Erik imorgon istället!

Ciao!!

Ps J, du skriver väl å berättar så fort du blivit moster??

Kommentarer
Postat av: Ylva

hej Ullis! Nu har jag gjort som jag blev tillsagd och skafat mig en blogg. Så nu är det bara gå in och skriva massa trevliga eller otrevliga kommentarer till mig! hälsa pyset i skon att lägga av med det där. (eller så kan du be den att pysa, hi hi) Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback