Bota cancern!!

Ja, kanske inte bota, det var väl att ta i. MEN  Aftonbladet kör just nu med en insamling för att stödja cancerforskningen, och då just prostatacancern.
Och då har dom gjort på följande sätt:  Dom har utlyst en tävling, där människor i hela sverige får delta, och tävlningen går ut på att odla mustasch! Tävlingen pågår hela maj och alla som vill får då rösta på personerna som sparar dessa eleganta mustascher!
Så uppmanar jag ALLA som läser detta. Gå in på
Mustaschkamp och rösta på Daniel Palmber som är en kär väns storebror och han ligger tvåa!! Fast det är klart att ni får rösta på vilken ni vill, men om jag vore ni, skulle jag rösta på Daniel Palmberg från Långshyttan!

Det är ju faktiskt för den goda sakens skull. Och sen kan jag känna att det var sånt himla baluns kring bröstcancer insamlingen, vilket var skit bra , men jag tycker att om vi nu strävar efter jämlikhet så ska prostatacancern oxå uppmärksammas!

Se så in och rösta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, vad snäll du är :) Nu leder han ju!! snälla ni som ser det här, rösta för en god sak!

2007-05-17 @ 11:48:42
Postat av: Anonym

vad kul att han är med... ja klart man måste rösta

2007-05-17 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback