Ja, varför inte?

Tre saker jag inte förstår:

* Hur man kan mörda för makt
* Insest
* Montepytons humor

Tre saker som finns på skrivbordet jag sitter vid

* En Loka flaska
* En mapp med viktiga papper
* Miniräknare

Tre saker jag gör just nu

* Skriver på Utmaningen från Suss
* Tuggar tuggummi
* Luktar diskmedel

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

*  Gå på mina vänners bröllop
* Föda barn
* Få rynkor tillsammans med Henrik

Tre saker jag kan göra:

* Bada i havet
* Skriva snabbt på tangentbordet
* Få människor att trivas

Tre saker jag inte kan:

*  Vindsurfa
*  Gå ner i spagat
*  Klappa en orm

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

* P3 på radion
* Tysnaden
* Dom du älskar


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

*  Vara mer självständig
*  All nyttig information som kan hjälpa mig i arbetet.
*  Att sluta fly från jobbiga faktum

Tre favoriträtter:

*  Kycklingwraps som Henrik gör
*  Lax med hemmagjord hollandesås
*  Pasta med spenat, soltorkade tomater och grillad kyckling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback