Tisdag

En tankspridd och lite förvirrad människa är ofta en väldigt kreativ människa!


Att göra idag lista:

Åka till Norrtälje
Köpa Indegrienser till smörgås tårta
Lämna H:s kostym på kemtvätt
kolla vad det kostar att fixa naglarna
äta lunch med H
Ringa ljudtekninkern.
Sätta in pengar på banken

Hur ska jag gott göra dig? Min älskling.  Hur ska jag ändra på mig för att kunna mörka mitt beteende? Min älskling.
Hur har du stått ut? Har du gråtit när ingen ser på, eller stålsatt dig med en arg och vass fasad, min älskling förlåt för orden som är som vassa rakblad förlåt för all press du utstått och förlåt för att tårarna blivit obetydliga.
Ingen är som du och ingen älskar dig så mycket som jag, bakom allt är jag hopplöst förälskad och glad att du finns vid min sida. Min älskling förlåt för att jag nästan har jagat iväg dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback