Frisyrer, banangröt och en trött hund!

Ja, jag håller med Tove, det här med bebisfrisyrer är inte lätt, speciellt inte när det tycks vara inne för bebisar att gnugga kudde :) Men Aaron har även lyckats odla en, eller snarare två små hårkrokar mitt på huvudet. Fast jag bara älskar hans fjun i nacken, speciellt när han har keps på dig då det står utåt !



 
Krokar                    Kal fläck                    Å här sitter han helt själv och väldigt stadigt.

Men ibland blir det övervikt åt ena sidan, men lika gla´e jag för det!

 Å Erik njuter av lugnet när Aaron sover
Så fort tillfälle ges!


Sen har vi ju börjat med mat oxå. Det som smäller högst är banangröten! Där blir Aaron tokig om det inte lassas in tillräckligt fort!!


Kolla in fjunet i nacken! Så sött :)




Återkommer med mer lägesrapport när jag har mer tid över!!

Kraam
Ullis

Kommentarer
Postat av: Suss

Vilket charmtroll du är Aaron!! Lockarna är ju hur söta som helst! kramar

2008-08-17 @ 16:20:10
Postat av: Zandra

Va roligt med banangröten. Lova hatade den, å vanliga bananer med för den delen. Roligt hur olika barn kan vara=) Men nu minsann käkar vi banan som bara den. Hoppas allt e bra med er! Kram/Zandra

2008-08-19 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback