Jag kommer sakna Lyckhem..som fan!

Jag försöker att inte tänka på det för mycket, att Lyckhem inte kommer vara vårt längre. Det är så svårt att förklara för någon hur stor plats i mitt hjärta det faktiskt har. Lyckhem har gjort mig till den jag är idag. Jag har lärt mig så otroligt mycket under den tiden vi drivit Lyckhem. Inte bara företagar mässigt, utan oxå att värdera om, livskvalite!
Tänk alla underbara människor jag träffat.
Naturen.
Havet.
Allt jag lärt mig att uppskatta. Det går inte att beskriva i ord. Alla motgångar som jag och H tillsammans har vänt.
Jag är så stolt över oss hur bra vi faktiskt lyckats, och det sägs ju att man ska lämna när man ligger på topp.... men det gör ont. Även om det är helt friviligt och ett beslut som jag och H har tagit tillsammans, så gör det ont.

Som sagt, det går inte att beskriva i ord hur bra jag har haft det här. Det finns ju ett talesätt som lyder "en bild säger mer än 1000 ord" Så jag provar!

L1
Lyckhem


båthus
Viken 500m från oss!

viken
Samma vik!

julbord
Jag å Matt som hjälper H i köket.

jonassimon
Kusinträff på Lyckhem med fyrhjulingsrace.

kockhenrikservera
Henrik och jag in action! (obs, jag e gravid på bilden.... alltså inte början på ölmage eller nått liknande!)

disk
Vår underbara vaktmästare in action!

fisk
En nöjd gäst med dagensfångst!
lök
Jag hackar lök!

vm
Pubkväll där vi visar VM i fotboll

artikel
Stor artikel om oss!

fyrhjuling
Min farkost när jag åker runt och städar stugorna!

bilen
Vår snygga logga på min kära bil!

båterik
Båttur på Björkös kanaler

midsommar06
Midsommarfirande med vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback