Jag har fyllt 25 år och Aaron har fått smaka mat för första gången i sitt liv!

Ja, så var denna helg överstökad. Bröllopet är över, bandet har slutat spela och gästerna har åkt hem, förutom ett par själar som sover en natt till. Dom grillar sin middag utanför för tillfället.
Det flöt på smidigt trots att det var en del oväntade hinder. Det värsta var att brudparets fotograf som dom bokat ringer mig kl 15.00 precis samma tid som dom ska åka med båten över till Arholma.
Fotograf: ja hej, jag skulle ju fotta på bröllopet idag... men jag kommer inte, min bil har pajjat....
Jag: Va? vaddå, kommer du inte? Det är väl bara att boka taxi? *Inser medan jag pratar med karln att det finns ingen chans i världen att han skulle hinna ut nu*   va sjutton har du inte hört av dig tidigare?
Fotograf: Nje, det är något i motorn som har pajjat.
Jag; Jaja klick.
IDIOT! Det här är ett minne som dom kanske aldrig får uppleva igen.
Anlita aldrig Geji-Foto i Norrtälje!

Så har jag fyllt 25 år!
Vi hann ju inte fira så mycket eftersom vi hade detta bröllop inbokat. Men på morgonen skickade Henrik ut mig på skattjakt runt hela området vilket självklart slutade med *Lurad, kom tillbaka hem*
När jag väl kom hem hade Henrik riggat upp ett elpiano som han köpt till mig!! Så hade Linda och hennes kille bakat tårta. Jag blev sååå glad!

Å idag fick Aaron sin första smakportion. Han fick i sig 3 hela skedar med potatis och ersättning! De andra skedarna hulkade han upp innan han riktigt vande sig att ha något i munnen. Han var så söt när han rullade runt allt i munnen å grimaserade!!
Nä, nu ska jag gå upp till Henrik å Aaron och kolla på film!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag skaffat en ny blogg. Begriper inte hur man gör, ungefär vart fjärde försök att göra ett inlägg fungerar.. Ja, ja det finns iaf en bild. http://mammatove.blogg.se

2008-07-14 @ 17:19:42
Postat av: Tovis

Näe, vet du vad. Nu är det verkligen högtid att du uppdaterar lite här. VI VILL SE LITE BILDER PÅ VÄRLDENS UNDERBARASTE AARON!!!

2008-07-30 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback