Trött, glad och lite känslosam!

Jag har precis stängt portarna för puben ikväll, förberett för frukosten med tallrikar, glas, skedar odyl. till och med lagt äggen i kastrullen och vatten i kaffebryggaren så Henrik och Nina slipper tänka i morgon bitti.
Jag rensade rent på borden på uteserveringen och det var riktigt fuktigt så det låg som en dimma över hela ängen utanför.
Solen hade precis gått ner vilket gjorde att himlen skiftade i rosa blått.
Så jag stannar bara upp, suger i mig varenda gräsdoft, varenda spelande syrsa och varenda skällande rådjur. Å jag blir så glad. Här bor jag. Lever jag, med världens bästaste karl och vår son och vår hund såklart.
Jag bara älskar det, hur kunde vi vara så dumma och tro, att vi någonsin skulle kunna lämna detta?
No way in hell  =)

Kommentarer
Postat av: Tove

Du är så duktig gumman! Ibland önskar jag att jag var lite mer som du.. Kramar

2008-07-04 @ 12:33:52
Postat av: Ullis

Tack världens bästa Tove! Du anar inte vad det värmer :)

2008-07-04 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback